2015-11-17

, ,

Skaniausia pasaulyje kiaušinienė :)

Kiaušinienė

Parodysiu Jums, kaip gaminu savo mylimiausią ir skaniausią pasaulyje kiaušinienę. Na, ne tik man vienam ši kiaušinienė rauna stogą, o, kad matytumėt, kaip ją dievina mano vaikai! Tiesa vieną iš jų (Eglutę) jau nustojau lepinti - suaugo,.. paliko,.. savo lizdelį suka :)..., o štai Povilas, dar vis laižosi čepsėdamas iš malonumo :)

Gamyba labai paprasta ir greita. Jokių blatnų produktų. Vienai porcijai reikia: 2 kiaušinių, sviesto (60-70 g), druskos. Viskas. Toliau raitojame rankoves ir gaminam.
Į lengvai įkaitintą keptuvę dedame sviestą. Ištirpiname. Mušame kiaušinius, pabarstome druskos ir viską gerai, gerai maišome. Maišome, maišome, maišome be perstojo, maišome taip, kad visą ištirpusį sviestą pasisavintų kiaušiniai, taip, kad kiaušiniai su sviestu sudarytų vientisą masę, o neplaukiotų jame.

Masei pradėjus tirštėti, keliam keptuvę nuo ugnies ir toliau laikydami ją rankose dar truputį pamaišom, na čia jau savo nuožiūra, kiek. Svarbu neduoti baltymui pilnai susitraukti, jo šiek tiek turi likti ir skystame pavidale.

Viskas, varviname seilę ir dedame į lėkštę. Mūsų pati skaniausia pasaulyje kiaušinienė jau paruošta! Linkiu apsvaigt nuo malonumo. Skanaus, mielieji!


P.s. Pabaigai dar noriu pridėti, kad šiai kiaušinienei labai svarbu sviesto kokybė. Aš naudoju DVARO su saldžios grietinėlės skoniu. Jis man skaniausias ir kiaušinienė gaunasi skaniausia. Jei Jums patinka kitas sviestas - bandykit, turi gautis.

Tokiu būdu kiaušinienę kepdavo mano močiutė Dzūkijos kaime, vėliau mano tėtis, o dabar ir aš :). Dažnai močiutė tokią kiaušinienę užversdavo ant bulvinių ar miltinių, pūstų blynų viršaus. Pasaka! O jei dar pečiaus „duchofkėj“ pastovėdavo - dviguba pasaka. Štai tas mano originalus močiutės pečius:

Pečius su duchofke

P.s.s. Žiūriu aš dabar į šį pečių: „Oi, skani būdavo močiutės kiaušinienės. Oi skani. Kaip ir visa vaikystė...“ Ai... Einu valgyt kiaušinienės, kurią išsikepiau čia berašydamas :). Viliuosi, kad ir Jums ji bus oi skani, oi skani... Ate!

Patiko įrašas? Prenumeruokite PAVARYK! naujienas
Dalinkitės:  

2 komentarai :

  1. Mielas Dariau,

    Jau šitą kepu ir kepu kiaušinienę. Prašau naujo jūsų įrašo, jau nesusiturėjau :)

    AtsakytiPanaikinti